Gå til innhold
  • Bli medlem

Friluftsliv


Gjest Srx (Ron)

Hvordan oppdaget jeg friluftslivets gleder?  

33 stemmer

  1. 1. Hvordan oppdaget jeg friluftslivets gleder?

    • Er oppvokst med tur og natur fra barnsben av.
      22
    • Har oppdaget friluftslivet selv.
      9
    • Annet
      2


Anbefalte innlegg

Gjest Srx (Ron)

Vi har tidligere diskutert her inne hvordan man "oppdager" friluftsgleden.

Hvordan har dere oppdaget denne hobbyen / livstilen?

Har man alltid vært med på tur, og flasket opp med friluftsliv takket være flinke foreldre som har vært aktive.

Er det noe man har oppdaget selv, helt tilfeldig, eller er det noe man har følt i kroppen som en dragning.

Har jeg ikke nokk alternativ på denne avstemningen, så vennligst trykk annet, og utdyp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Srx (Ron)

Personlig har jeg alltid hatt ett nært forhold til friluft og uteaktiviteter. Er heldig å være såpass gammel at pc'een ikke tok meg :twisted:

Skulle jeg kunn hatt erfaringer fra turer med far og søsken som minner / opplevelser fra turer og fiske fra barnsben av så tror jeg ikke at jeg hadde vært så ivrig ute i skog og mark. Mine første turer husker jeg kun som ett evig slit, langt og gå, tung sekk, dårlig vær og dårlig utstyr.

Heldigvis var det bare 5 minutt til nærmeste fiskevann, og der har vi alltid (så langt tilbake jeg kan huske) fisket og lekt. Bekker og elver var det rundt omkring med sprelsk bekkørret i.

Begynte å gå fjellet alene da jeg var rundt 10 år, og interessen har ikke dabbet av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.