MusicMan62 Skrevet 15. juni 2020 Skrevet 15. juni 2020 Skriver fra Danmark. Jeg ville gerne opleve en vandretur langs fjord, hvor man passerede gamle gård-, seter, eller bruksmiljøer. Gerne i Sør-Norge, med Trondheim som nesten nordligste mulighed. Nogen tips på gamle ferdsels eller handelsveje man kan vandre på?? (medbringer telt og proviant i op til 7 dage) pft Terje Siter
REJOHN Skrevet 16. juni 2020 Skrevet 16. juni 2020 MusicMan62 skrev (På 15.6.2020 den 10.09): Skriver fra Danmark. Jeg ville gerne opleve en vandretur langs fjord, hvor man passerede gamle gård-, seter, eller bruksmiljøer. Gerne i Sør-Norge, med Trondheim som nesten nordligste mulighed. Nogen tips på gamle ferdsels eller handelsveje man kan vandre på?? (medbringer telt og proviant i op til 7 dage) pft Terje Jeg tror muligens "Lysefjorden rundt" passer til dine ønsker. Sjekk Stavanger Turistforening sider. Selv holder jeg til på Blåfjellenden - et stykke fra fjorden, men både Blåstøldalen og Fidjadalen har også rester av gammel drift. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.