Populært innlegg +Tom42 Skrevet 8. juni 2020 Populært innlegg Skrevet 8. juni 2020 Jeg holder på å pakke sekken for fisketur, og er jeg heldig skal jeg til et sted hvor isen er i ferd med å gå opp? Håper jeg. Og det får jeg greie på i kveld. Hvis ikke blir det en tur til et vann på skauen. Men så var det å feste stengene til sekken da. Rørene som stengene kom i er kastet for lenge siden - de var altfor tunge. I stedet kjøpte jeg isolasjonsrør hos Biltema. Tettet igjen ( limte med Karsons lim) begge ender, og forsterket disse med tape. Snittet en liten spalte langsgående i bunnen av røret, slik at det er letter å legge stengene nedi. Monterte strikk for å holde stengene på plass, og avsluttet med å spraylakke den ene enden med min yndlingsfarge - orange. (For ikke å se ut som et vandrende juletre er den orange enden skjult i posen? Og det er posen som er saken. For jeg synes det alltid der noe troublede greier og få festet stengene til sekken. Igjen ble symaskinen redningen. Sydde rett og slett en pose av et gammelt teltstoff. Sydde en løpegang (sikkert ikke nødvndig) øverst og i den tredde jeg en tynn aluminiumstråd. Varmet deretter opp en spiker og brant hull i bunnen, og ved hjelp av et tynt tau festet jeg posen i riktig høyde - tror jeg. Deretter bant jeg stengene på plass. Og til ære for meg selv heiste jeg flagget. 13 1 Siter
Kjell Iver Skrevet 8. juni 2020 Pålogget Skrevet 8. juni 2020 Et lenge etterlengtet produkt! Du får starte produksjon 1 Siter
Skogens Stønn Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Nesten som et one-man-band https://youtu.be/tPnGTZa_-kw?t=303 1 1 Siter
Vallers Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Funker det der! 👍 Ser også at du har et skumunderlag i ganske standard bredde nederst. Jeg pleier å rulle den tøyposen stangdelene ligger i INN i liggeunderlaget, slik at selve underlaget fungerer som stangrør. Solid polstring! Fester så underlaget loddrett på sekken. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.