Kim Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Kanskje Kim ville vært så elskverdig å solgt Bergtatt.net for noen kroner på CD-rom for alle som ønsker seg en kopi? Ikke akkurat noe alternativ å surfe på the webarchive, for det var rimelig treeeeegt. Ja kom med bud Siter
Kim Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 200 kroner Det er ulovlig. Jeg har ikke lov til å bruke kartene til kommersielt bruk Siter
Svein Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det er forskjell på kommersiell bruk, og det å få inntekter for å dekke deler av kostnadene Siter
morten Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Privat salg i liten skala ville vel neppe ført til noen praktiske problemer uansett skulle jeg tro. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Kan du ikke bare laste hele Bergtatt opp på Forum, hehe Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Ja, det er trist Jeg fikk inspirasjon til flere ture fra bergtatt, f.eks. St. Midtmaradalstind fra Stølsmaradalen og Sjogholstinden av Nordvestryggen. Etter jeg fikk toppboken "Norges Fjelltopper" har den overtatt plassen. Siter
Gråbein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Tusen, tusen takk Kim, Trine og Trym m.fler for det flotteste nettsted jeg har sett. Uten bergtatt.net hadde jeg fortsatt vært en sofagris. Da jeg foleden oppdaget at det var borte, etter en stunds fravær, må jeg ærlig innrømme at maktesløsheten kom over en "færsking" i fjellet og at en tåre rant ned mitt kinn. De flotte historiene vil bli dypt savnet. (Jeg kjøper ihvertfall boka, hvis det blir en realitet eller kanskje en eller annen form for abonement er mulig..? ) Siter
Tom Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det mest fascinerende med Bergtatt var at Kim på sin samling av samtlige 2000-metere aldri var sliten eller redd. Han er en jernmann av umenneskelige dimensjoner. Siter
mor10 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Jeg går ut ut fra at det ikke bare er meg som har fått meg seg at Bergtatt igjen er på nett: http://www.bergtatt.net/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.