Familienoss Skrevet 6. juni 2020 Skrevet 6. juni 2020 Planen er en natt eller to i telt med våre to på 10 og 11 og to døtre med hver sin familie med små. Ønsket er i området Ålesund , Skodje eller sånn rundt om. Og ikke en plass der ALLE ferdes. Ja å så vil jeg se vann eller sjø. Noen gode forslag fra noen her? Siter
+Robinson Skrevet 7. juni 2020 Skrevet 7. juni 2020 Jeg vokste jo opp på Vatne og hadde en Vatnedalen opp mot Grogseter som lekeplass om somrene. Masse plasser langs elva i den dalen jeg kunne tenkt meg å slå opp ett telt , hvis det ikke var fordi jeg bor i en annen ende av landet nå . Siter
Familienoss Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Skrevet 7. juni 2020 Robinson skrev (På 7.6.2020 den 8.41): Jeg vokste jo opp på Vatne og hadde en Vatnedalen opp mot Grogseter som lekeplass om somrene. Masse plasser langs elva i den dalen jeg kunne tenkt meg å slå opp ett telt , hvis det ikke var fordi jeg bor i en annen ende av landet nå . Ekspander Takk for svar. Det skal jeg sjekke ut 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.