Baltazarmannen Skrevet 27. mai 2020 Skrevet 27. mai 2020 Har "begynt" på friluftslivet. Ny sovepose må inn, har en gammel Ajungilak fra 1985.. Har lest opp og ned i mente. dun-fiber for og imot..veit ikkje kor langt eg kommer til å "tøye" utelivet med tanke på kulde osv. men vil ikkje fryse. Har linket til en mammut pose - innspel til den? https://www.fjellsport.no/mammut-nordic-oti-winter-jay-dark-jay.html Ellers er Helsport Trollheimen også ett mulig altenativ. Korleis er pakkvolumet på desse? Sekkvennlig? Har også tenkt på norske isbjørn i modell barents men denne utgår trur eg grunnet stort pakkvolum. Kan også gå for dun men er litt skeptisk til dette med fukt samt evnt. hull i posen osv. Siter
Anne vE Skrevet 29. mai 2020 Skrevet 29. mai 2020 På generelt grunnlag kan jeg si at vi har Mammut soveposer med synt fyll til 3 av 4 familiemedlemmer og er veldig fornøyd med dem. Jeg har en damemodell av den du linker til og syns den går helt greit i sekken.. Skal du gå langt og ha mye annet i sekken syns jeg personlig at 2 kg er en del vekt for en "sommerpose". Siter
Tessatroll Skrevet 30. mai 2020 Skrevet 30. mai 2020 Mountain hardwear er kjent for gode soveposar i syntet, med relativt lågt pakkvolum. Siter
Baltazarmannen Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Skrevet 4. juni 2020 Valget er tatt.. Helsport Rago er kjøpt. 1 Siter
Redoran Skrevet 12. oktober 2020 Skrevet 12. oktober 2020 On 6/4/2020 at 9:05 PM, Baltazarmannen said: Valget er tatt.. Helsport Rago er kjøpt. Jeg endte på en rago Down Winter. Angrer ikke et sekund. Bruker den hele året stort sett. Blir det varmt lufter jeg 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.