+Tom42 Skrevet 26. mars 2021 Skrevet 26. mars 2021 Heggmobanden skrev (På 20.5.2020 den 2.27): Flere vinterturer med og uten barn har gjort at jeg er lei av istepulver. Men vi må få i oss væske, og jeg er generelt elendig på å drikke vanlig vann. Istepulver i pose er i utgangspunktet greit. Men jeg irriterer meg over mengden emballasje da vi ofte er fem mennesker på tur. Jeg drømmer om å kjøpe istepulver på boks, som kakaopulver. Men jeg finner ikke storprodusentprodukter. Det nærmeste jeg kommer er protein-istepulver (alá proteinshake). Det er forspist greit for meg da jeg ofte koster endel vekt på tur, men det føles feil å fôre ungene med det. Så fins det jo også energidrikkpulver på boks. Jeg er langt fra noe ernæringsfysiolog, så tar gjerne i mot tips om hva jeg kan teste ut av smakstilsetning i pulverform. Hvis vi i tillegg kan unngå ekstreme mengder av sukker og protein så er vi i mål. Tøm ut en pose i en skål. Bruk en spiseskje og tell antall skeer. Derette kan du tømme alt i en boks. Eller du kan fylle over i den minste Zipposen du har og så putte alle posene opp i en pose som rommer alle sammen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.