magnum_mauser Skrevet 17. mai 2020 Skrevet 17. mai 2020 HannahS skrev (1 time siden): Noen med erfaringer? Ja, eg har hatt denne i snart 2 år og eg digger den. For mitt vedkommande vart det å sove i hengekøye betraktelig enklare og bedre! Det einaste eg har å utsette på den er at det kunne vore fleire felt med "klister". Men den isolerer og varmer godt, eg har brukt den ned til -7 med ein relativt spinkel sovepose som i teorien skulle være for veik i dei temperaturane - og eg var ikkje kald. R verdien tilsvarer vell ned til ca -14 hvis eg hugsar rett - og det vil eg tru stemmer ganske bra. Den er so svær at sjølv om både du og underlaget flytter seg i løpet av natta, vil det ikkje medføre at du havner utenfor underlaget. Litt dyr og det kunne vore meir klister-felt - ellers har den vore super til mitt bruk. 1 Siter
varmtvann Skrevet 17. mai 2020 Skrevet 17. mai 2020 Jeg er også veldig fornøyd med denne, og kommer ikke til å gå tilbake til normalt underlag i køye. Enig i at den kunne vært enda bedre på klisteret. Den kommer jevnlig på tilbud, så hvis du har mulighet til å vente litt så trenger den ikke bli så dyr. På vinteren bruker jeg enten bamse eller reinsdyrskinn i tillegg. Men jeg er veldig frysen. 1 Siter
HannahS Skrevet 17. mai 2020 Forfatter Skrevet 17. mai 2020 varmtvann skrev (19 minutter siden): Jeg er også veldig fornøyd med denne, og kommer ikke til å gå tilbake til normalt underlag i køye. Enig i at den kunne vært enda bedre på klisteret. Den kommer jevnlig på tilbud, så hvis du har mulighet til å vente litt så trenger den ikke bli så dyr. På vinteren bruker jeg enten bamse eller reinsdyrskinn i tillegg. Men jeg er veldig frysen. Har mulighet til å vente, så skal følge litt med etter tilbud da 😄 Klarer meg foreløpig med bamse men kommer til å oppgradere når feriepenger kommer på kontoen 😇 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.