Mitandi Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Hei, Her har dere en morsom rypefilm... http://www.mitandi.com/xdiversesider/film__rypejakt_2006/ mvh Mitandi www.mitandi.com Siter
A.l Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Kjempe fin. Hvor mange ble det? Og hvor var dette henne? Atle Siter
Mitandi Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Sted Gaustad Vestfjell - veldig fint jakttereng Ble ryper på alle sammen. Siter
A.l Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Syntes att jeg kjente meg igjen. Har gått i området der 3 ganger. Jakter selv i Skei området "Østre Gausdal" syntes ikke att det er så bra, men det har blitt 2 ryper 2 orrhøner og 3 orrhaner. Det er mitt første år i området er ikke kjent så jeg får gi det noen år til før jeg sier for mye. Morro å se att du får med deg de minste på tur mine har kommet i en alder da alt annet enn friluftsliv er gøy he he Hilsen Atle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.