Erik Haaland Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 Denne ser jo ut som en perfekt blanding av Windrider og Southwest - men hvor kjøper jeg denne rimeligst? Det ser ut for at kun HMG på sine egne sider selger den, har ikke funnet den på f.eks. Outdoorline.sk - noen som vet? Siter
Erik Haaland Skrevet 12. mai 2020 Forfatter Skrevet 12. mai 2020 Til info, jeg kontaktet Outdoorline.sk og de sier Junction sekken kun selges direkte av HMG selv på deres sider. 1 Siter
Prebb Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 Ikke akkurat valutavennlig å handle nå. Hmg pleier å ha rimelig gode tilbud på Black Friday så om du kan vente er det verdt å vente på. 2 Siter
Odin1 Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 (endret) Ta kontakt med Packraft Norge. Tror de kan få tak i det meste fra HMG. Jeg kjøpte Porter 4400 der. https://packraftnorge.no/collections/vanntette-ryggsekker-og-pakkposer Endret 12. mai 2020 av Odin1 1 Siter
Thomas E Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 (endret) Jeg har Northrim 4400 og handlet den gjennom backpackinglight.se. Ble mye rimeligere enn å handle direkte fra HMG. 506 USD inkl frakt fra HMG og 3800 SEK (fordi de trekker fra momsen) fra backpackinglight. Etter norsk MVA ble det da ca 1500,- NOK billigere fra Sverige. Endret 13. mai 2020 av Thomas E 1 Siter
peik Skrevet 27. oktober 2021 Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Bestilte HMG Southwest 4400 (70 L) direkte fra HMG i USA. Ble ca 700 kr dyrere enn packraftnorge og backpackinglight, men de har ikke hatt HMG-sekker på lager på lenge ... Levering tok ikke mer enn 10 dager. https://www.hyperlitemountaingear.com/ Endret 27. oktober 2021 av peik Siter
Håkan S Skrevet 27. oktober 2021 Skrevet 27. oktober 2021 Behöver ni 70L säck om ni har UL tält litet kök osv,USA märken blir ju till bäst pris om det köps på plats och anv lite och ser beg. ut och du packar i tex ryggsäck och som beg till tex SV behöver du ej betala tull och moms.Sedankan du ju ha problem med garanti om man köper på plats el genom direktinport. Siter
+Walle Skrevet 28. oktober 2021 Skrevet 28. oktober 2021 HMG yter bra service og er raske at kommunisere med, av det jeg har opplevd hittil. Nå har jeg ikke erfart noe relatert til garanti eller reklamasjon, men fikk sydd ny bunn i min Windrider 4400 til så og si kostpris. Det som trekker i negativ retning er at sekken måtte sendes til US, og så tilbake til meg, og det er jo ikke akkurat gratis. Så slikt sett er det toppers at utstyret deres er såpass lett 😏 Siter
peik Skrevet 31. oktober 2021 Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Håkan S skrev (På 27.10.2021 den 23.12): Behöver ni 70L säck om ni har UL tält litet kök osv,USA märken blir ju till bäst pris om det köps på plats och anv lite och ser beg. ut och du packar i tex ryggsäck och som beg till tex SV behöver du ej betala tull och moms.Sedankan du ju ha problem med garanti om man köper på plats el genom direktinport. Gikk en 5-dagers tur i sommer med 55 L sekk pluss ytterlommer (Bergans Helium). Den veide 19 kg første dag og var rimelig sprengt med mat for hele turen. Vi var to personer med henholdsvis 11 kg og 19 kg sekker. Man bør regne i underkant av én kg mat pr pers pr døgn. Med en 70 L sekk trenger man ikke komprimere klær og sovepose så voldsomt. HMG-sekkene har dessuten rulleåpning slik at du ruller ned til ønsket volum. Endret 31. oktober 2021 av peik 1 Siter
TimoS Skrevet 1. desember 2021 Skrevet 1. desember 2021 Litt seint svar, men i tilfelle andre vurderer HMG’ Junction sekk: Backpackinglight.no Outdoorline.sk har begynt å selge Junction sekkene og. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.