Diger Jotne Skrevet 3. juli 2020 Skrevet 3. juli 2020 Da er 2 brød stekt. Jeg fulgte oppskriften HER Brødet ble godt på smak. En god, enkel smak. Kan nok krydres mer om folk ønsker det. 395Kcal pr 100g så det hjelper jo på. Jeg delte ei langpanne i 12 biter. Skal da i teorien gi en ca 250g pr bit. Jeg hadde delt litt skakt. Siter
+Miamaria Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Hvor hen i steikovnen pleier dere å sette bjørnebrødet når det skal stekes? Jeg husker naturligvis ikke hvor jeg plasserte det. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Miamaria skrev (4 timer siden): Hvor hen i steikovnen pleier dere å sette bjørnebrødet når det skal stekes? Jeg husker naturligvis ikke hvor jeg plasserte det. Jeg pleier å plassere det innvendig mens det stekes 👍 🤣 3 Siter
+Miamaria Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Marius Engelsen skrev (4 minutter siden): Jeg pleier å plassere det innvendig mens det stekes 👍 🤣 Ja det er gjerne derfor jeg spør hvor hen i steikovnen. 🙄 1 Siter
Skogens Stønn Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Miamaria skrev (5 timer siden): Hvor hen i steikovnen pleier dere å sette bjørnebrødet når det skal stekes? Jeg husker naturligvis ikke hvor jeg plasserte det. Du satte det inn der et sted, men finner det ikke igjen? 🤔 (nu va æ hysterisk morsom, ka? 🙄) 2 Siter
+Miamaria Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Hvis noen har et seriøst svar, send det gjerne på melding. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Skogens Stønn skrev (22 minutter siden): Du satte det inn der et sted, men finner det ikke igjen? 🤔 (nu va æ hysterisk morsom, ka? 🙄) 🖐 🤣 Siter
tubbs Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Honey flapjacks anbefales om man trenger en boost på tur. Lagde det mye før og gull å ha i en pose i sekken 🙂 Siter
+Blaser Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Miamaria skrev (6 timer siden): Hvor hen i steikovnen pleier dere å sette bjørnebrødet når det skal stekes? Jeg husker naturligvis ikke hvor jeg plasserte det. Synes å huske at jeg plasserte den midt i . NB ! erfaringen min at jeg skal være litt mer forsiktig med kanelet neste gang, Ble vel mye pepperkake smak,,, Siter
+Marius Engelsen Skrevet 30. november 2020 Skrevet 30. november 2020 Blaser skrev (2 timer siden): Synes å huske at jeg plasserte den midt i . NB ! erfaringen min at jeg skal være litt mer forsiktig med kanelet neste gang, Ble vel mye pepperkake smak,,, Første gang jeg lagde de brukte jeg nellik i dem. Det ble skikkelig pepperkakesmak, mye bedre enn originaloppskriften synes jeg Siter
norrbaggen Skrevet 9. april 2021 Skrevet 9. april 2021 Gel for øyeblikkelig kick siste kneika Snickers for en time småslit Smørkaffe for å holde hele dagen Smør er godt og fett er lang energi. Også fete nøtter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.