Gå til innhold
  • Bli medlem

Felleskjøpets utstyr.


turid

Anbefalte innlegg

Jeg går i skog og fjell hver eneste dag året rundt, og er på jakt etter nye sko og jakke. Har kikket på felleskjøpet, de har gronellsko og stetindjakke. Prisen er noenlunde lav.

Har salomonsko denne gangen, noe jeg angret veldig på. De er mørk blå, stoff og trekker vann om jeg ikke impregnerer flere ganger i uken. De blir rett og slett for dyre i frift. Går mye i vått gress, myr og bekker, og disse skoene suger vann om de ikke er nysprayet. Kostet ca 1300kr.

Jeg finner ikke fjellsko her i byen i min str, 37, og har valget mellom salomon, lowa eller gronell. Lowaskoene ryker i sømmene etter 3mnd, alltid. Uansett merke varer ikke skoene mer enn max ett år, da er de utslitte både over og under.

Så nå kikket jeg på felleskjøpet, og tenkte at kvaliteten deres neppe kan være dårligere enn det jeg har nå? Kanskje litt bedre?

Stetindjakker? Går fort og bratt, og blir svett og varm på et øyeblikk. Fleecejakker uten vindstopp er bra, men i minusgrader og vind hadde det vært ok med noe bedre. Pris max 2000,-. Det viktigste er at man ikke blir kvalt av varme og at jakken ikke stivner i kulde eller er av stoff som lager mye lyd. Den må ha farger siden jeg alltid går alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko over nettet? Kanskje jeg får ta en tur til Mo I Rana, utvalget er helt sikkert større der enn her. Takk for tipset, jeg får ta et søk og kikke. Har en gammel crispimodell, men den er så lav bak at grus skvetter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.