Gå til innhold
  • Bli medlem

Langtur


Gauter

Anbefalte innlegg

Nå nærmer sommeren seg med stormskritt(ja,jeg vet det er 9mnd til) og nå nylig har jeg gått til anskaffelse av en Hasle Expedition.Dette har virkelig fått frem mange tanker i hodet.Det jeg funderer på nå er å padle fra Bergen til Trondheim til sommeren.Er dette gjennomførbart for en amatør? Er det noen som har padlet den turen? Dette er foreløpig bare på tankestadiet,men jeg ser for meg at jeg må begynne å tenke seriøst på dette etter jul hvis jeg skal klare det.Er det evt noen som vil ta turen sammen med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det jeg funderer på nå er å padle fra Bergen til Trondheim til sommeren.Er dette gjennomførbart for en amatør?

Det skulle vel la seg gjøre. Før du legger av gårde på en så lang tur må du ta mange korte - for å si det sånn ;) Har du padlet mye?

Er mange sider som beskriver både rutevalg og utstyr osv på nettet, og du finner helt sikkert mye god info ved å google litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.