HannahS Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Noen som har erfaringer med HengeGøy sine hengekøyer? Er snakk om til noen netter ute sommerstid. Siter
+Espen Ørud Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Bortsett fra at jeg tror det er eneste køye jeg har sett folk frivillig beskrive at de har rullet rundt 3 ganger i løpet av en natt så er det sikkert gøy (De aller fleste hengekøyer er uansett avhengige av at du ikke sover som en apekatt på amfetamin ) 1 Siter
TheSleepwalker Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Ser ut som importerte generiske køyer. Siter
Humbug Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 De er bittesmå, typiske "kinakøyer". Hvis man er liten, eller liker å sove i et lommetørkle så antar jeg de gjør jobben. Siter
RoyN Skrevet 28. april 2020 Skrevet 28. april 2020 Putt heller et par ekstra hundrelapper inn og kjøp en dobbel TTTM eller denne norskdesignede køya fra Amok og mangedoble hengekøyeopplevelsen: https://www.amokequipment.no/collections/hammocks/products/segl-xl-hammock?variant=20198597492834 Siter
Martii Skrevet 1. mai 2020 Skrevet 1. mai 2020 Om du kjøper fra hengegøy så gjerne kom med tilbakemelding om den. Siter
Stig Fuglestad Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 Vi har flere av dem. Jallakøyer der nyggnettingen får hull av at du ser litt hardt på den. Passer bra til ungene i hagen, eller til å slappe av i på dagstur. Men... kjøp heller noe skikkelig som varer, og gir deg en bra opplevelse ved sleepover. Lykke til 👌🏻 1 Siter
HannahS Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Skrevet 4. mai 2020 Vi kjøpte to av disse og har hatt to netter i de. Sov veldig godt begge nettene faktisk. Men siden jeg ser dere sier andre køyer har bedre sovekomfort investerer vi nok litt mer i noen større køyer så kan barna få disse. Synes dog ikke det var så lite plass, og jeg er ingen liten dame, verken i lengden eller bredden 😝 Hadde Bamse Extreme liggeunderlag i bunnen og synes jeg lå godt. Fikk ikke helt myggnettingen til å hente som jeg ville da, og samboeren myggnetting revnet før han fikk ei natt i køya 🤪 Siter
Amatøren1978 Skrevet 4. mai 2020 Skrevet 4. mai 2020 Har kjøpt disse til barna. Mygnnettingen på den ene gikk hull på første gang vi hang den opp. Har ikke prøvd den andre. Barnet til en kollega falt rett i bakken pga. festene røk. Mine barn foretrekker TTM sine hengekøyer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.