Tittei Skrevet 18. april 2020 Skrevet 18. april 2020 Gikk meg en tur ved Årbogen området i dag. Egentlig på let etter noen åpne plasser som vi etterhvert kan slå opp telt. Men det jeg fant var bare nedhogd skog. Ingen klage på det, jeg vet det er nødvendig og det har også sin sjarm. Men det er ikke så godt å ligge i telt på dette, derfor lurte jeg på om jeg kan finne om det er nedhogd eller ei på noe vis? Jeg bor ved Årbogen, men vil gjerne forske ut Åsen/Konnerud siden også i tillegg til Finnemarka. Tydelig at jeg ikke har flaks med mine turer. Virker som «alle» bare kan ta sekken på ryggen så finner de et fint sted ved et vann eller en topp, mens jeg finner aldri noe. Prøver å gå litt ut av stiene også, men lykkes tydeligvis ikke likevel. Kart ser ikke ut til å hjelpe meg så veldig. Jeg må trene veldig mye mer på det. Slike steder som Knabben ect er ikke aktuelt i disse coronatider. Tåler å se folk, men vil gjerne unngå å telte midt på stien liksom. Siter
Heriks Skrevet 18. april 2020 Pålogget Skrevet 18. april 2020 De fleste karttjenester har en funksjon for flyfoto, det kan ofte gi en pekepinn men det varierer hvor gamle bildene er så det er ikke nødvendigvis noen fasit. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.