Trine Elde Pedersen Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 Jeg er en frostpist, noen med erfaringer på denne? Pengboka tillater ikke sovepose til tusenvis av kroner, og ser det er en del tilbud på denne nå. Andre forslag til gode/greie varme poser til en studentvennlig pris? Må ikke ha den letteste posen, ryggen og beina tåler og liker litt arbeid. Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 Det skal mye til å slå De syntetiske Mammut MTI posene på pris og kvalitet. Jeg har ikke denne modellen men jeg har vinterutgaven og den er helt fantastisk, spesielt når man også ser på prisen. Her får du veldig mye bra pose for pengene! 2 Siter
Tessatroll Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 God pose. Likeins har Mountain hardwear nokrr syntetposar til fine prisar med ok vekt. Siter
uteturen Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 Tommel opp for denne! Brukte den senest nå på lørdag selv! Siter
KS10 Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 Fin og prisgunstig pose. Har holdt varmen i denne ned til -8c med en varmeflaske på innsiden. Siter
Trine Elde Pedersen Skrevet 15. april 2020 Forfatter Skrevet 15. april 2020 Takk! Ser at MTI winter poser og er på tilbud her og der. Kan den funke som dyne, om det nå skulle bli glovarmt på sommeren? Jeg er altså en kald sjel. Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 MTI vinter posene har vel bare en kort glidelås som ikke går ned hele lengden så da blir det kanskje litt mer knotete som dyne. Da må du ha bena inne i posen mens på overkroppen vil du kunne få litt mer dyne. MTI vinter posene er sykt varme så å bruke den selv som dyne på sommeren tror jeg fort vil føre til hetetokter 😂😬 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.