talovh Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Noen her som har erfaring Garmin GPSmap 66 st vs Montana 680 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dortase Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Hei Det spørs vel på bruksområde. Da GPSmap 66ST er en GPS med knapper som er en fordel om vinteren når du bruker hansker eller er våt på fingrene. Montana 680 har touch skjerm og er nok vanskelig å opperere med hansker på. men jeg har ingen erfaring med denne. Jeg har GPSmap 66ST, kan ikke si at jeg er veldig imponert over stabiliteten på enheten for å si det slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogens Stønn Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Dortase skrev (1 time siden): Montana 680 har touch skjerm og er nok vanskelig å opperere med hansker på. men jeg har ingen erfaring med denne. Neida, det går helt greit. Garmin kan akkurat dette. De er flinke på hardvare, ikke like flinke på programvare. Montana-en brukes for eksempel av mange motorsyklister som GPS på motorsykkelen, og der bruker man hansker, tykke hansker. Jeg bruker selv Garmin Zumo 590 på motorsykkel som også har alle funksjoner på skjermen. Jeg har også testet at man kan betjene Montana'en under vann om man skulle ønske det (men der er det av fysiske årsaker ingen signaler fra satellittene, så posisjon får du ikke). Våte fingre/våte hansker/våte votter er ingen problemer for skjermen. Men som med vanlig knappebetjening er det heller ikke på skjerm like lett å se akkurat hvor man treffer hvis man bruker STORE fjellvindvotter... Endret 16. april 2020 av Skogens Stønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.