Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Dortase skrev (Akkurat nå):

Det er desverre veldig dårlig utvalg av det. Jeg har ikke sett noen i Norge som selger det. Så jeg bestille det meste fra utlandet. 

Fra hvilke nettbutikker da? Da er det vel 25% moms på alt over 350kr.

Skrevet
nordmarka skrev (27 minutter siden):

Fra hvilke nettbutikker da? Da er det vel 25% moms på alt over 350kr.

Har ikke kommet over noen norske, men har bestilt fra dutchwaregear.com og hammockgear.com før selv.

Skrevet

Blir ganske stusselig. Skal ha noe småting til $43. Shipping til Norge blir $53. Også legg på 25% Moms, så blir til slutt prisen TRE ganger så dyrt som originalprisen. 

$43 blir til $120! Kan kjøpe en helt ny hengekøye for det.

Skjermbilde 2020-04-02 kl. 14.58.04.png

Skrevet
10 minutes ago, nordmarka said:

Kult! Har du brukt dem før? Noe info på dem?

Har kun sett på ting der selv, etter å ha sett reklame her på forumet, da jeg har lyst å skaffe til både meg og kjæresten. :) Virka som gode produkter og priser, men har ingen personlig erfaring så langt nei.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dyneema/Amsteel - båtbutikker, men vær obs på enorme prisforskjeller fra butikk til butikk. 
Utstyr (drakrok og tykk hekle/strikkepinne) for å flette Whoopieslings/ContiousLoop/div - sybutikk.
Krabinkroker - Butikker som selger klateutstyr.

Skrevet

Hei

Veldig mye av dette er do it yourself prosjekter! Se you tube og "Dingleakademiet". Materialer får du hos bårbutikker, klatrebutikker mm. Kraftig webbing= gammel sikkerhetssele fra bil fx.

Elgen 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.