nordmarka Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 Hei, hvor i Norge får man tak i småting ifm hengekøye-oppheng? Jeg tenker på Amsteel Continuous Loops, Dyneema, Carabiners, Whoopieslings, Webbing etc? Siter
Dortase Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 Det er desverre veldig dårlig utvalg av det. Jeg har ikke sett noen i Norge som selger det. Så jeg bestille det meste fra utlandet. Siter
nordmarka Skrevet 2. april 2020 Forfatter Skrevet 2. april 2020 Dortase skrev (Akkurat nå): Det er desverre veldig dårlig utvalg av det. Jeg har ikke sett noen i Norge som selger det. Så jeg bestille det meste fra utlandet. Fra hvilke nettbutikker da? Da er det vel 25% moms på alt over 350kr. Siter
Thomas E Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 nordmarka skrev (6 minutter siden): Fra hvilke nettbutikker da? Da er det vel 25% moms på alt over 350kr. Ja. Bør bestille ting samlet. Jeg kjøpte et komplett oppsett på dreamhammock.com Siter
Julie_G Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 nordmarka skrev (27 minutter siden): Fra hvilke nettbutikker da? Da er det vel 25% moms på alt over 350kr. Har ikke kommet over noen norske, men har bestilt fra dutchwaregear.com og hammockgear.com før selv. Siter
nordmarka Skrevet 2. april 2020 Forfatter Skrevet 2. april 2020 Blir ganske stusselig. Skal ha noe småting til $43. Shipping til Norge blir $53. Også legg på 25% Moms, så blir til slutt prisen TRE ganger så dyrt som originalprisen. $43 blir til $120! Kan kjøpe en helt ny hengekøye for det. Siter
Vandrefalken Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 (endret) www.hammocking.no ? De har flere av tingene du nevner. Endret 2. april 2020 av Vandrefalken Siter
nordmarka Skrevet 2. april 2020 Forfatter Skrevet 2. april 2020 Vandrefalken skrev (4 minutter siden): www.hammocking.no ? De har flere av tingene du nevner. Kult! Har du brukt dem før? Noe info på dem? Siter
Vandrefalken Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 10 minutes ago, nordmarka said: Kult! Har du brukt dem før? Noe info på dem? Har kun sett på ting der selv, etter å ha sett reklame her på forumet, da jeg har lyst å skaffe til både meg og kjæresten. Virka som gode produkter og priser, men har ingen personlig erfaring så langt nei. Siter
Dutton Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 nordmarka skrev (27 minutter siden): Kult! Har du brukt dem før? Noe info på dem? Jeg har handlet hos dem og det gikk knirkefritt 👍🏼 Siter
TimoS Skrevet 12. april 2020 Skrevet 12. april 2020 Dyneema/Amsteel - båtbutikker, men vær obs på enorme prisforskjeller fra butikk til butikk. Utstyr (drakrok og tykk hekle/strikkepinne) for å flette Whoopieslings/ContiousLoop/div - sybutikk. Krabinkroker - Butikker som selger klateutstyr. Siter
elgen Skrevet 12. april 2020 Skrevet 12. april 2020 Hei Veldig mye av dette er do it yourself prosjekter! Se you tube og "Dingleakademiet". Materialer får du hos bårbutikker, klatrebutikker mm. Kraftig webbing= gammel sikkerhetssele fra bil fx. Elgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.