Populært innlegg nesning Skrevet 1. april 2020 Populært innlegg Skrevet 1. april 2020 Slukskrinet mitt er stappfull. Den er passe stor (eller liten) slik at den passer i lomma til fjellbuksa. Jeg liker å gå langs vannet, helst rundt der jeg fisker. Det blir fort noen kilometer. Så skramler det skikkelig i buksa (slukskrinet mener jeg). I tillegg mister slukene lakken. Irriterende. Så tok jeg litt skummateriale og tapetkniv. Nå ligger slukene pent i skrinet uten å lage rabalder. Oversiktlig er det og. Pluss at jeg måtte slanke innholdet. 19 Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 1. april 2020 Skrevet 1. april 2020 God løsning! Har hørt den skranglingen der noen ganger ja. Har ofte brukt slike lette fluebokser for å slippe skranglingen. 1 Siter
Peroed Skrevet 20. mai 2020 Skrevet 20. mai 2020 nesning skrev (På 1.4.2020 den 20.16): Slukskrinet mitt er stappfull. Den er passe stor (eller liten) slik at den passer i lomma til fjellbuksa. Jeg liker å gå langs vannet, helst rundt der jeg fisker. Det blir fort noen kilometer. Så skramler det skikkelig i buksa (slukskrinet mener jeg). I tillegg mister slukene lakken. Irriterende. Så tok jeg litt skummateriale og tapetkniv. Nå ligger slukene pent i skrinet uten å lage rabalder. Oversiktlig er det og. Pluss at jeg måtte slanke innholdet. Hei hvorfor har du byttet ut treble krokene Siter
nesning Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Skrevet 21. mai 2020 Peroed skrev (På 20.5.2020 den 17.45): Hei hvorfor har du byttet ut treble krokene Det er mindre sjanse for at slukene setter seg fast. Slik er tapstallet i løpet av en sesong mye mindre. Jeg er ganske sikker på at det ikke blir særlig mindre med fisk pga. det heller. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.