Jiosa Skrevet 1. april 2020 Skrevet 1. april 2020 Hei, jeg er en lang jævel på over to meter og 130 kr. Svær mann. Jeg leter etter en ekstra lang sovepose. Selv måler jeg 204 på strømpelesten, men er ikke særlig høy på pæra av den grunn. Prøvd å Google litt, men kommer bare reklamer for nettbutikker som IKKE har lange soveposer. Har dere noen anbefalinger? Siter
Heriks Skrevet 1. april 2020 Skrevet 1. april 2020 Isbjørn har lange soveposer (230), de skreddersyr også til oppgitte mål om det er ønskelig. Syntetiske poser, gode men kanskje ikke super-ryggsekkvennlig (i alle fall ikke vinterposene) Siter
borgern Skrevet 1. april 2020 Skrevet 1. april 2020 Spørs hvor varm den skal være. Western Mountaineering har vel noen modeller opp til 215. Så har du f.eks Roberts i Polen. Kan velge opp til 212 der standard. Mener de også lager custom. Siter
+Krankman Skrevet 1. april 2020 Skrevet 1. april 2020 Det Heriks sier. Jeg er 202cm/112 kg og har spesialsydd vinterpose fra Isbjørn. Fortell dem din lengde og vekt og de vil anbefale deg passe bredde og lengde. 👍🏻 Siter
Thomas E Skrevet 2. april 2020 Skrevet 2. april 2020 Roberts og Cumulus lager dunposer på bestilling til en veldig god pris hvis du vil ha noe mer ryggsekkvennlig enn Isbjørn. Jeg har 4 stk fra Roberts og er storfornøyd med kvalitet og service. Flere andre her inne har også erfaring med Cumulus(alle i XL burde være innafor for deg ser det ut til fra bildet undet). 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.