Hippy Skrevet 17. mars 2020 Skrevet 17. mars 2020 Hei! Aktiv Fritid har dessverre lagt ned driften. Noen som veit om andre som forhandler Wenonah kanoer? Eller gjerne forslag til tilsvarende båter? Er på utkikk etter en lett kano, har Ally fra før, så det er ikke aktuelt. Takker for innspill! 1 Siter
Svein Tore Skrevet 19. mars 2020 Skrevet 19. mars 2020 Platou fører wenonah, i Sandnes tipper jeg de fortsatt har modeller på lager fra i fjor. kjøpte selv en Spirit 2 der for noen år siden. Ellers er det veldig fristende med en tur til Finland https://www.welhonpesa.fi Vurderte å handle en solo kano derfra, men frakten ble noe voldsom. Siter
Hippy Skrevet 1. april 2020 Forfatter Skrevet 1. april 2020 Herlig! takker og bukker for svar! Sjekker ut og ser hva som er tilgjengelig GTL Siter
Bjørja Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Hippy skrev (På 17.3.2020 den 17.12): Hei! Aktiv Fritid har dessverre lagt ned driften. Noen som veit om andre som forhandler Wenonah kanoer? Eller gjerne forslag til tilsvarende båter? Er på utkikk etter en lett kano, har Ally fra før, så det er ikke aktuelt. Takker for innspill! Ekspander Hør med Steinar på Platou i Sandnes. Kjøpte min Wenonah Champlain fra dem i 2014. Siter
johnpd Skrevet 18. mai 2020 Skrevet 18. mai 2020 Noen i Bergen som har en Wenonah kano jeg kan kikke på? Siter
Are Bratteteig Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 Min far har en Wenonah Escapade til salgs. Han bor på Sola men jeg bor i Bergen og er på besøk på Sola nå. Siter
Rune Edvarsden Skrevet 2. august 2020 Skrevet 2. august 2020 Hei Are. Vet du om Wenonah kanoen fortsatt er til salgs? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.