Olac Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Hei folkens, Er ny på dette forumet, håper jeg har laget tråd på rett sted. Jeg skal i påsken gå den klassiske turen fra Karasjok til Alta. Kjører fra Tromsø og tenker og sette bilen i Alta for så og ta buss til Karasjok og gå tilbake igjen. I den forbindelse lurer jeg på om noen har tips om et godt og ideelt sett billig sted og parkere bilen for 4 netter? Mvh Ola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskekarsten Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Parkere på skuterløypeparkeringa der du planlegger å komme ned og så taxi til bussen eller haike med noen? Jeg pleier å være veldig glad for å ha bilen klar når jeg kommer fram og ikke måtte styre med taxi etc når en er sliten og vil hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olac Skrevet 2. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2020 Smart. Helt enig i at det er fint og slippe styre med taxi rett etter tur. Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.