virrma Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Er det noen som har peiling på om disse modellene har samme lest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sig Man Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Jeg har begge skoa i samme størrelse, og vil si at de er tilnærmet like. Jeg opplevde at svalbard presset litt ytterst på siden av foten, men etter noen mil så gikk det seg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Det skal vere tilnerma samme sko iflg Crispi. Opplevde eit punkt som pressa litt første dagane så gjekk det seg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virrma Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2020 Takk for kjappe svaret begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Hammer Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 NB! NB! Stetind har hemper på de fire øverste snørefestene som gjør at du får strammet skoen på en helt annen måte enn Svalbard. Som kun har vanlige hull til snørigen hele veien. Ellers enig med de to andre talerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virrma Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2020 Takk!! Høres ut som det er bra sannmsynlighet for at Svalbard fungerer, så da gleder jeg meg til nye (brukte) skisko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakro Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Hva gjør dere med størrelsen for Svalbard? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Fryser på føttene om vinteren. Vanskelig å finne varme nok sko. Bruker vanligvis skostørrelse 42. Brukte et par timer i butikken da jeg kjøpte Svalbard. Prøvde diverse variasjoner av såler og sokker. Gikk til slutt for størrelse 46! Har ikke angret. Støvlene føltes umiddelbart unaturlig store å gå med, men det vente jeg meg raskt til, og: jeg fryser ikke på føttene, og skoene sitter godt nok, også til telemarkkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakro Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Takk Trond, jeg bruker 47 til vanlig så jeg er rett og slett i tvil om disse blir store nok til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Hammer Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 jakro skrev (På 28.2.2020 den 19.38): Hva gjør dere med størrelsen for Svalbard? Jeg har størrelsen større enn hva jeg bruker i fjellsko. Da har jeg i en ullsåle, liner sokker, dampsperre pose og ullsokker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.