Gå til innhold
  • Bli medlem

Hilleberg Allak, fotenden eller hodeenden mot vinden?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal bare... skrev (1 time siden):

Ettersom me har så ulike tankar om kva som er smartast, skal me vera glade for at det er så mange ulike modellar…

Godt tenkt og bra sagt! 

Annonse
Skrevet
Skal bare... skrev (1 time siden):

Eg har aldri tenkt over at Soulo har ulik breidde i endane, og eg har alltid plassert hovudet mitt i øverste enden og åpningen i le, utan tanke på kva veg figuren i Hillerg sine...

Forskjellen i selve enden er ikke så stor men du har mye bedre plass ved siden av deg om du ligger med hodet i hodeenden. Plass ved siden av deg i innerteltet altså. Jeg synes som sagt det beste er å veksle mellom alt ettersom, og ser for meg at jeg ville gjort det samme i Allak. Det er jo ikke akkurat en permanent beslutning.... Kan prøve brgge deler uten å forplikte seg ut livet.

Skrevet

Sekken som ligg i forteltet, tar jo også opp litt innerteltplass i den enden, ettersom forteltet er så lite at sekken pressar både ytterteltduken ut og innerteltduken inn. Så det er klart trongre i den enden. Men det er kanskje vissheita om at sekken tar litt plass, som har gjort at eg ikkje har tenkt over at teltet er smalare i den enden også.

Foretrukne liggeretning er heilt klart å ha hovudet i åpningsende, men det er mest av praktiske hensyn ved å ha enklare tilgang til det som ligg i forteltet. Men dersom den eine enden ligg høgare enn den andre, er det å ha hovudet i den høgaste enden, uansett det viktigaste for meg. Og teltåpningen har eg alltid i le, det er langt viktigare for meg, enn å ha hovudenden i same enden som åpningen.

For å dra innlegget i retning teltmodellen som trådstartar spør om, vil eg nok anbefale å la praktiske hensyn avgjera, heller enn å finrekne på uvesentlege forskjellar på aerodynamikken. Dersom det er så kraftig vind at aerodynamikken skulle vera avgjerande, er det når ein åpnar glidelåsen at teltet ryk.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.