TonePĂ„Tur Skrevet 20. februar 2020 Skrevet 20. februar 2020 Heiđ Eg venter pĂ„ at mi siste investering skal komme i posten! Packraften er undervegs! Planlegger derfor turer til sommeren. Her er sikkert mange drevne sjeler med packraften, men ein gang var dokke newbies og: sĂ„ har dokke tips til fine turer, med lite stryk i elvene (kan padle rolige elver)? đđđ Eller er det fine plasser Ă„ rusle rolig inn til og campe, for sĂ„ Ă„ padle og fiske i omrĂ„det? Fiske er nesten sjĂžlvsagt asso. Reiser gjerne til Hardangervidda, slik som i fjor, som da var med tung sekk og sĂ„re fĂžtterđ I Ă„r blir det forhĂ„pentligvis litt mindre trakking og meir padlingđđ Siter
Knott Skrevet 22. februar 2020 Skrevet 22. februar 2020 Hadde jeg eid en Packraft sĂ„ ville jeg prĂžvd meg pĂ„ TinnĂ„a! Fra demningen pĂ„ Tinnoset og ned til KlaumannsjĂžen ... mange fine fiskeplasser/evjer pĂ„ veien đ  1 Siter
CarlHenrik Skrevet 20. mai 2020 Skrevet 20. mai 2020 Hei, tar opp denne igjen. Fikk nettopp min egen packraft i posten og tenker Ä prÞve den nÄ de nÊrmeste dagen. Har du gjort deg noen erfaringer enda? Har du testet noen omrÄder rundt Oslo og omeng? Carl Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.