TonePåTur Skrevet 20. februar 2020 Skrevet 20. februar 2020 Hei😊 Eg venter på at mi siste investering skal komme i posten! Packraften er undervegs! Planlegger derfor turer til sommeren. Her er sikkert mange drevne sjeler med packraften, men ein gang var dokke newbies og: så har dokke tips til fine turer, med lite stryk i elvene (kan padle rolige elver)? 😊😊😊 Eller er det fine plasser å rusle rolig inn til og campe, for så å padle og fiske i området? Fiske er nesten sjølvsagt asso. Reiser gjerne til Hardangervidda, slik som i fjor, som da var med tung sekk og såre føtter😂 I år blir det forhåpentligvis litt mindre trakking og meir padling👍😁 Siter
Knott Skrevet 22. februar 2020 Skrevet 22. februar 2020 Hadde jeg eid en Packraft så ville jeg prøvd meg på Tinnåa! Fra demningen på Tinnoset og ned til Klaumannsjøen ... mange fine fiskeplasser/evjer på veien 👍 1 Siter
CarlHenrik Skrevet 20. mai 2020 Skrevet 20. mai 2020 Hei, tar opp denne igjen. Fikk nettopp min egen packraft i posten og tenker å prøve den nå de nærmeste dagen. Har du gjort deg noen erfaringer enda? Har du testet noen områder rundt Oslo og omeng? Carl Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.