Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊

Eg venter på at mi siste investering skal komme i posten! Packraften er undervegs! Planlegger derfor turer til sommeren. Her er sikkert mange drevne sjeler med packraften, men ein gang var dokke newbies og: så har dokke tips til fine turer, med lite stryk i elvene (kan padle rolige elver)? 😊😊😊

Eller er det fine plasser å rusle rolig inn til og campe, for så å padle og fiske i området? Fiske er nesten sjølvsagt asso.

Reiser gjerne til Hardangervidda, slik som i fjor, som da var med tung sekk og såre føtter😂 I år blir det forhåpentligvis litt mindre trakking og meir padling👍😁

Annonse
Skrevet

Hadde jeg eid en Packraft så ville jeg prøvd meg på Tinnåa! 
Fra demningen på Tinnoset og ned til Klaumannsjøen ... mange fine fiskeplasser/evjer på veien 👍

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hei, tar opp denne igjen. 

Fikk nettopp min egen packraft i posten og tenker å prøve den nå de nærmeste dagen. Har du gjort deg noen erfaringer enda? Har du testet noen områder rundt Oslo og omeng?

Carl

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.