Kreikrei Skrevet 9. februar 2020 Skrevet 9. februar 2020 Hei, Jeg har tenkt meg på en packraft-tur fra 30.mai til 1.juni. Jeg har sjekket finn uten å lykkes. Noen i nærheten av Oslo som kan tenke seg å leie ut? Siter
borgern Skrevet 10. februar 2020 Skrevet 10. februar 2020 Har pleid å være et par annonser på det på finn. Siter
Eksilbergenseren Skrevet 10. februar 2020 Skrevet 10. februar 2020 Hvis du mener at du har sjekket med de som er på finn, og de ikke kan leie ut i det aktuelle tidsrommet, så kan jeg ikke hjelpe deg. Hvis du derimot ikke fant noe på finn, så kan forklaringen være at de merkelig nok ligger under "til salgs" på torget. De som selges til under 1000 kroner er som regel utleie når man leser litt nærmere. Det ligger i alle fall to i Oslo, og en i Nittedal på finn nå. https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&q=packraft Siter
Kreikrei Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Skrevet 10. februar 2020 Hei, har allerede hørt med de aktuelle på Finn 1 Siter
Lompa Skrevet 10. februar 2020 Skrevet 10. februar 2020 Vi er jo alle forskjellige når det kommer til å planlegge. Jeg liker å dra avsted på kort varsel og har derfor ikke lyst til å låse den helga for packrafting allerede nå. Hvis ikke du har funnet noe innen da kan du ta kontakt uka før og høre om jeg skal bruke den (bor i Oslo). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.