Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter ny sekk til bruk på dagsturer og toppturer. Regner med at kanskje 30-40 liter er passende størrelse. Jeg er mellom 170 og 175 høy og ganske normalt bygd. Greit med noen lommer til diverse, f.eks. mobiltelefon osv. Og festeløsninger for ski er viktig. Bør også egne seg til bruk sammen med drikkesystem, har allerede en camelback 3 liters pose. At den er luftig i ryggen gjør heller ikke noe.

Skal selvfølgelig prøve sekken på ryggen før jeg kjøper.

Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en Bergans Alpine Guide 50L i et par år og er kjempefornøyd. Sekken er kompakt og lett og har det meste du trenger av festepunkter. Bra feste for ski, isøkser, stegjern og opplegg for drikkesystem. Den har også hevbart topplokk, noe som er veldig greit på litt lengre turer. Bærekomforten er ypperlig og det er mulighet for å justere lengde på ryggen. Såvidt jeg vet får du også sekken i 40L utgave dersom det er ønskelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.