Populært innlegg +Krankman Skrevet 28. januar 2020 Populært innlegg Skrevet 28. januar 2020 Helsport er jo kjent for topp service og det fikk jeg nok en gang bekreftet nå. I går formiddag mailet jeg med Helsport sin serviceavdeling om at jeg trengte et par nye ledd til teltstengene til mitt Svalbard X-trem. Nå i dag har jeg mottatt og satt inn de nye leddene. Så etter mail i går formiddag, fra Melhus Trøndelag via Posten til min teltpose i Drammen nå i ettermiddag og det uten at det kostet meg ei krone. Det er meget bra service synes jeg og gir meg lyst på flere Helsportprodukter. (forresten unormalt bra jobba av Posten) 26 1 Siter
Populært innlegg Tor-Erik-L-77 Skrevet 29. januar 2020 Populært innlegg Skrevet 29. januar 2020 Helsport er et godt eksempel på en bedrift som har forstått at det i dag faktisk går an å konkurrere på andre ting en laveste pris i dagens marked! Jeg heier på bedrifter som fortsatt satser på god gammeldags service. Det er kanskje ikke like umiddelbare effekter men på lang sikt tror jeg dette med service vil bli mye mer aktuelt. Det kommer nye generasjoner som er langt mer miljøbevisste etter oss heldigvis, bruk og kast samfunnet går nok mere ut av mote igjen 😍👍🏼😊 11 Siter
+Sig Man Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 Sendte mail ang dårlige strikker på alle 6 stengene på patagoniaen min på mandag, fikk svar i dag med melding om at de skulle sende nye Siter
KS10 Skrevet 1. februar 2020 Skrevet 1. februar 2020 Støtter oppunder den gode kundebehandlingen fra Helsport! Og man skal aldri undervurdere viktigheten av god service 😊 1 Siter
elgen Skrevet 1. februar 2020 Skrevet 1. februar 2020 Helsport har reparert hul i telt (isøkse gjennom fortelt!) gratis, satt ny bunn i samme telt (600 kr??) og rask sendt ny teltstenger ( ok, full pris da), da en av de gamle brøt sammen. Så jeg kan bekrefte god. rimelig og rask servise hos Helsport 👍 Elgen Siter
+sofasliter Skrevet 2. februar 2020 Skrevet 2. februar 2020 Jepp, slenger meg på. Kjøpte "nytt" Patagonia fra XXL. Telte bar preg av å ha vært oppslått, og ligget en periode på lager (Betalte en god pris). Strikk i teltstenger var slapp og ødelagt. E-post til Helsport, og nye strikker lå i postkassen etter noen dager, kostnadsfritt så klart 👍 Siter
Aleksander Jacobsen Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 Stakk innom Helsport på Melhus og fikk nytt komplett stangsett til et Stetind 2. Helt gratis! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.