Brennern Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Noen som kjenner forholdene på Blefjell nå? Tenker på labbetur med fjellski fra Nordstul retning Store Ble / Sigridsbu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskekarsten Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Hardt skareføre på vesle Ble i alle fall. Det bærer over alt så det er perfekt å gå utenfor løypene, men ikke noe fantastisk nedkjøring vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brennern Skrevet 20. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2020 Takk. Ikke så farlig med nedkjøringen. Noen tanker i forhold til skredfaren i området der nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskekarsten Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Jeg gikk på joggeplank i trikkeskinnene på lille Ble så jeg gravde ikke noe på søndag. Tipper det ligger noen lag etter regnværene som har vært men vil tro det henger lite snø på sidene i Langedalen så jeg ville ikke vært så bekymra. Du kan jo gå opp et annet sted om du er bekymra for at det skal komme noe ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brennern Skrevet 20. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2020 19 minutter siden, Barskekarsten skrev: Jeg gikk på joggeplank i trikkeskinnene på lille Ble så jeg gravde ikke noe på søndag. Tipper det ligger noen lag etter regnværene som har vært men vil tro det henger lite snø på sidene i Langedalen så jeg ville ikke vært så bekymra. Du kan jo gå opp et annet sted om du er bekymra for at det skal komme noe ned. Takk for info. Jeg får se ann forholdene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.