linemor Skrevet 18. januar 2020 Skrevet 18. januar 2020 Er det noen som har gått fra Junkerdal nasjonalpark til Rago nasjonalpark? Eller fra Padjelanta til Rago? Siter
tonymakkaroni Skrevet 18. januar 2020 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har gått fra Sulis, inn i Padlejanta og ut ved Rago. Noe spes du lurer på? Siter
linemor Skrevet 19. januar 2020 Forfatter Skrevet 19. januar 2020 Jeg vil gjerne høre hvor langt/ lang tid du brukte Har skjønt at det ikke er lov med hund i mange svenske nasjonalparker, gjelder dette hele Padjelanta også? Tusen takk for svar Siter
tonymakkaroni Skrevet 19. januar 2020 Skrevet 19. januar 2020 Ja det stemmer , var ikke lov med hund eller fiske i padjelanta. Jeg var der i 2011. Jeg brukte ca ukes tid, tilbragte noen dager i Rago. Fikk skyss over Virihaure. Litt kinkig å finne veien over til Rago, med mye ur å forsere, men i greit vær var det ok. Mener jeg gikk til ‘718’ vannet, og at derfra var delvis varda frem til ragohytta. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.