tomstensrod Skrevet 11. januar 2020 Skrevet 11. januar 2020 Hei Ser etter lakenpose med mummy form og som passer til 180cm sovepose. Den må være slik at hodet og kommer inni/på posen, og helst med lomme til pute. Helst i silke, men om d er andre materialer som treffer alle kravene kan d være aktuelt. Har leitet litt, men finner ikke. Noen som har tips? T Siter
Prebb Skrevet 11. januar 2020 Skrevet 11. januar 2020 Jeg har Sea To Summit Sleepliner Silk Stretch Traveller som jeg har brukt en del. Stretchpaneler gjør det enkelt å komme inn og ut av, og den har lomme til pute. Den er noe sånt som 225cm lang, men det inkluderer jo plass til pute og lignende. Jeg har aldri opplevd den som lang, og jeg bruker soveposer i 180cm-størrelse. Siter
tomstensrod Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Skrevet 11. januar 2020 (endret) Takk for svar. Men den traveller versjonen er rektangulær? Liker d dårlig selv på den jeg har fra turistforeningen, for mye ekstra stoff i soveposen. Er ute en til en av kidsa nå. Ser ut til at det bare er traveller fra STS som har putelomme. Mummy er med eller uten hood, står ingenting om putelomme. https://seatosummit.com/product/silk-stretch-liner/ Endret 11. januar 2020 av tomstensrod Siter
Haakon Skrevet 25. januar 2020 Skrevet 25. januar 2020 På eBay finner du mange slike til halve prisen (og under). Men husk: mange selger "silke", men er egentlig polyester. Er godt skjult i underteksten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.