Populært innlegg Gisle Uren Skrevet 1. januar 2020 Populært innlegg Skrevet 1. januar 2020 «Min aller største tabbe var kanskje å ikke jobbe med å få min første hund rolig før start. Den var jo bare en liten søt valp som ville veldig mye på tur. Så lenge den var liten var det jo ikke vanskelig å holde den igjen heller. Vendepunktet i tankegangen min kom da jeg hadde et 4-spann som i hysteriet for å komme av gårde nesten dro med seg en Nissan King Cab via hengerfestet. På grusvei og med håndbrekket på. Da innså jeg at tiden var kommet til å gjøre ting annerledes.» Med håp om å hjelpe andre å unngå de største tabbene, har jeg prøvd å stappe alt jeg har lært gjennom over 20 år i vinterfjellet med grønlandshund, inn mellom to permer. Jeg har prøvd å få med alle de tingene jeg selv hadde trengt å vite da jeg var fersk, og enda litt til. Boken på 185 sider, og delt opp i kapitler om emnene -Din firbente turkammerat; -Utstyr til den tobente; .Hundekjøring; -Å være på tur; -Kløving. Stoffet i teksten er også behørig krydret med turbilder og illustrasjonsbilder. Det føles litt kleint å si sånt selv, men jeg synes at dette har blitt en leservennlig og god håndbok. I håp om at noen av dere her på Fjellforum kan ha nytte og glede av stoffet i boken, så «annonserer» jeg den derfor her inne. For øyeblikket er boken kun tilgjengelig direkte fra forfatteren. Jeg selger den for kr 348,- (pluss porto) og sender den ut i posten. Om du er interessert så send meg gjerne en e-post på gisle@rennfokk.no, så finner vi ut av detaljene sammen. 14 2 Siter
Siggy Stardust Skrevet 1. januar 2020 Skrevet 1. januar 2020 Fikk den i posten i jula og anbefales virkelig på det varmeste! 1 Siter
Dutton Skrevet 2. januar 2020 Skrevet 2. januar 2020 Nesten ferdig med å lese denne og liker den veldig godt !! Anbefales 👍🏼 1 Siter
elgen Skrevet 8. januar 2020 Skrevet 8. januar 2020 Høres helt topp ut. bestiller på mail! Elgen Siter
Oppigard Huskies Skrevet 23. november 2020 Skrevet 23. november 2020 Gisle Uren skrev (På 1.1.2020 den 21.35): «Min aller største tabbe var kanskje å ikke jobbe med å få min første hund rolig før start. Den var jo bare en liten søt valp som ville veldig mye på tur. Så lenge den var liten var det jo ikke vanskelig å holde den igjen heller. Vendepunktet i tankegangen min kom da jeg hadde et 4-spann som i hysteriet for å komme av gårde nesten dro med seg en Nissan King Cab via hengerfestet. På grusvei og med håndbrekket på. Da innså jeg at tiden var kommet til å gjøre ting annerledes.» Med håp om å hjelpe andre å unngå de største tabbene, har jeg prøvd å stappe alt jeg har lært gjennom over 20 år i vinterfjellet med grønlandshund, inn mellom to permer. Jeg har prøvd å få med alle de tingene jeg selv hadde trengt å vite da jeg var fersk, og enda litt til. Boken på 185 sider, og delt opp i kapitler om emnene -Din firbente turkammerat; -Utstyr til den tobente; .Hundekjøring; -Å være på tur; -Kløving. Stoffet i teksten er også behørig krydret med turbilder og illustrasjonsbilder. Det føles litt kleint å si sånt selv, men jeg synes at dette har blitt en leservennlig og god håndbok. I håp om at noen av dere her på Fjellforum kan ha nytte og glede av stoffet i boken, så «annonserer» jeg den derfor her inne. For øyeblikket er boken kun tilgjengelig direkte fra forfatteren. Jeg selger den for kr 348,- (pluss porto) og sender den ut i posten. Om du er interessert så send meg gjerne en e-post på gisle@rennfokk.no, så finner vi ut av detaljene sammen. Ekspander Siter
Oppigard Huskies Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Har du fortsatt boken til salgs? 😇🤞🏻 Siter
Gisle Uren Skrevet 24. november 2020 Forfatter Skrevet 24. november 2020 Ja, jeg har fortsatt noen få eksemplarer av boken til salgs. Det er en veldig fin julegave til seg selv! Bilde til blikkfang! Siter
Kaaremb Skrevet 1. mars 2022 Skrevet 1. mars 2022 Nettopp lest boken ferdig. Som nybegynner med trekkhunder så er den lettlest med masse gode tips både for håndtering av 2- og 4-beinte på tur. Boken anbefales på det varmeste 🏆 Har akkurat bestilt en Polaris-slede til mine 2 Siberian Huskies etter å ha lest boken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.