+NordicLandscapePhotography Skrevet 17. desember 2019 Skrevet 17. desember 2019 For an lang tid tilbake la jeg inn en bildeserie av en tur jeg hadde høsten 2016. Nå er den gjort om til en sammensetning av bilder og video med musikk til. Enjoy! 3 2 Siter
Kjetil E. Skrevet 18. desember 2019 Skrevet 18. desember 2019 Flott samling av bilder og video! Hvor parkerte du ved oppstart av turen? Siter
+NordicLandscapePhotography Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Skrevet 19. desember 2019 Takker! Parkerte på en av parkeringen som er 1-2 kilometer forbi det gamle herberget som sto på toppen. 1 Siter
Kjetil E. Skrevet 19. desember 2019 Skrevet 19. desember 2019 38 minutter siden, naturogfoto skrev: Takker! Parkerte på en av parkeringen som er 1-2 kilometer forbi det gamle herberget som sto på toppen. Jeg antar at du tok båten til Gjendesheim tilbake, og følger derfor opp med å spørre om hvordan du kom deg til der du parkerte? Siter
+NordicLandscapePhotography Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Skrevet 19. desember 2019 Det stemmer. Tok båten ut fra Memurubu. Fra Gjendesheim fikk jeg haik tilbake til bilen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.