Gå til innhold
  • Bli medlem

Wikimapia

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har sett denne siden?

www.wikimapia.org

Bruker visst Google Map-tjenesten, men man slipper å laste ned noe program. Har "sett meg litt rundt" i Norge og verden nå, og lagt merke til et par små ting...

Galdhøpiggen ser ut til å være plassert et hakk for langt nord, ca. i skardet mellom Veslepiggen og Galdhø.

Og....oppunder Trollhetta i Trollheimen er det en markør for "TOP SECRET", altså en topphemmelig militærbase hvor de blant annet oppbevarer romskip fra aliens (det står faktisk det). Merkelig, for jeg kan ikke huske å ha sett noe slikt den gangen jeg selv var på Trollhetta. Forsvaret må ha kamuflert det godt.

Prøv selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullfunn! Jeg klikket meg inn på Polaria i Tromsø, og der står følgende:

"Tromsø StratoTower (Himmelbygget)

Norways tallest building north of Sinsen. Buildt in 1985, this building reaches 1638ft. in the air, making it the tallest stairlike building of its time. Constructed by the famous Peder Norbye in the late 70's it still took almost 15 years before it was completed, due to an unfortunate series if suicides in the early 80's. This later led to the new legislations on securing builindsites in Norway.

The Café on the top (67th floor) is a beautiful sighting place. Also infamous for its Basejumperclub: Stratojumpers (Himmelhopperne)."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker som ein ganske nyttig teneste!

Viss du oppdagar feil, er det enkelt å rapportere dette. Nye stadar kan også bli lagt til av alle!

Tillet meg å sitere frå wikimapia FAQ:

How to help us?

- Tell all your friends about WikiMapia. Submit WikiMapia to news sites and forums. More people know about WikiMapia - better wiki map will be, information will be fresher and more accurate!

- Add new interesting places

- Modify place information where needed

- Report bad places for deletion (in place menu, not by email)

How to add a place?

A detailed step-by-step you may find here, on Matt Jones Blog.

What is "upcoming place"?

It's a new place which needs to be verified. Some info you may read here, at Matt Jones Blog.

How to delete a wrong place?

Find it on a map, click on the place, you will see a place information. On the right-bottom you will see "report problem", click it and click "delete request". As soon as place has some count of requests for deletion from different people, place will be deleted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.