+tshansen Skrevet 11. desember 2019 Skrevet 11. desember 2019 På 29.11.2019 den 17.47, karfil skrev: God pris på Brusletto jaktkniv https://www.brusletto.no/no/produkter/kniver/femund-grs-spesialversjon Jeg hadde ikke fått med meg at den var tipset om før. Kred til han som tipset! Fikk denne hin dagen, å jeg er ikke veldig imponert over utførelse og finish. Spørs om denne blir sendt i gave til noen Siter
borgern Skrevet 11. desember 2019 Skrevet 11. desember 2019 Du får sende de en mail. Dess flere som klager så øker kanskje mulighet for at de forbedrer produksjon på den. Jeg sendte dog mail 1 des til de og har ikke hørt noe enda. Purret på den i går ettermiddag. I tillegg til finish var gravering på min stavet feil så jeg vil minimum ha et sett skjefter som er riktige. Siter
Hege P. Skrevet 11. desember 2019 Skrevet 11. desember 2019 Det er nok ikke tilfeldig at "full pris" nå er 1499,- i stedet for 1999,- som før "Black Week". Nåværende pris ligger også under prisen for Femund standardversjon. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.