Dortase Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 (endret) Hei Noen som vet hva som skjer med frikart.no? Siste blog / nyhet innlegg er fra 2012. Er kartene der oppdatert eller finnes det andre gode open street Maps til Garmin GPS? Jeg opplever at Garmin gpsmap 66ST fryser og må restartetes når jeg zoomer eller og går sidelengs i kartene fra frikart.no, må restarte GPSen for at den skal fungere igjen. Endret 29. november 2019 av Dortase Siter
+sofasliter Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 Jeg bruker kart herfra, https://kartmannen.no/ Helt ok pris, 499,- for oppdateringer i et år. Siter
Dortase Skrevet 29. november 2019 Forfatter Skrevet 29. november 2019 Jeg har også Kartmannen kart og de er gode de. Men artig å ha alternativ da frikart har flere detaljer rundt byene. Siter
Dortase Skrevet 30. november 2019 Forfatter Skrevet 30. november 2019 Jeg har nå fått testet Garmin GPSmap 66ST enda mer, og den fryser med både kart fra frikart og Kartmannen. ser ut til å fungere med garmin sitt active topp kart... Så det er nok denne firmware på GPSen som ikke er stabil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.