Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken Sunndalstopp??


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Annonse

Fint bilde! Jeg tror du har rett i at det må være Hovsnebba i skaret til høyre. Blånen mellom Kongskrona og Skarfjell må vel være Hovenmannen sør for Sunndalen? Eller er det Kaldfonna? Og over kanten på Kjerringa mener jeg at Fulånebba stikker opp. Ellers blir det litt rart når bildeteksten sier Såtbakkollen, Skarfjellet og Trolla. Riktig rekkefølge fra venstre til høyre er jo Såtbakkollen (Tåga), Trolla og Skarfjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var innom Sunndalsøra tidleg i september. Fjella bak til venstre for midten minnar faktisk om Store Kalkinn ved Øra, 1880 m.o.h., med den spisse toppen bak berget framfor. Kaldfonna kjem i såfall til venstre for det att. Dette eg skriv har ingenting med fasiten og gjera, då det er mange fjell på begge sider av Sunndalen som minnar om kvarandre på avstand. Det er vanskeleg å vita om dei fjella de tenkjer på er nord eller sør for Sunndalsøra. Skal det ikkje vera råd å sjå toppane eg nemnte på sørsida, må det vera noko anna. Køyrer ein gamlevegen frå Sunndalsøra mot Viklandet (merk gjennomkøyring forbode vidare mot Øksendalen, der det i dag er tunnel), ser fjella de nemner slik ut. Sjølv køyrde eg vidare over Aursjøen til Eikesdalen onsdag 6. september. Det var ein fin dag å oppleva Torbudalen på dette. Tidlegare har eg vore fleire gonger i Innerdalen, så det var kjekt å sjå att fjellandskapet i området der nok ein gong.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.