Anev Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Hei! Jeg er førstegangskjøper og debutant på fjellski, ca 65 kilo. Planer om hytte til hytteturer denne vinteren, tre/firedagers i Sylan og Rondane. Per i dag ser jeg ikke for meg toppturer. Noen meninger om Åsnes Cecilie eller Liv vil være det beste valget for meg? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gittiamo Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 22 minutter siden, Anev skrev: Hei! Jeg er førstegangskjøper og debutant på fjellski, ca 65 kilo. Planer om hytte til hytteturer denne vinteren, tre/firedagers i Sylan og Rondane. Per i dag ser jeg ikke for meg toppturer. Noen meninger om Åsnes Cecilie eller Liv vil være det beste valget for meg? Takk for svar Jeg er helt fersk i gamet selv og fikk meg et par Liv i våres. Kun brukt noen få ganger men jeg har følt de har vært akkurat det jeg trengte. Brukt de i lett kupert terreng i scooterspor og en lengre etappe på isen. Samt noen korte og bratte turer. Gleder meg sjukt mye til å bruke de mer denne vinteren, både med sekk og med pulk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Eg ville kjøpt Liv til det bruket. Merkbar forskjell på slitasje smurning og kva du får att i framdrift for "fråsparket". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.