sherpa Skrevet 21. november 2019 Skrevet 21. november 2019 Tenkte å kjøpe meg GPS. Den bør være enkel i bruk og helst med knappestyring, ikke touchskjerm. Har kart på minnekort som jeg ønsker å bruke. Ønsker forslag med synspunkter og deres erfaring. Siter
Heriks Skrevet 21. november 2019 Skrevet 21. november 2019 Hvordan format er det på minnekortet du vil fortsette å bruke da? De fleste nyere modeller bruker vel trolig micro-SD kort i dag så om kortet ditt er vanlig SD begrenser vel det utvalget til eldre modeller. Om du har kart i micro-SD format så finnes det vel adapter andre veien. 1 Siter
+Espen Ørud Skrevet 21. november 2019 Skrevet 21. november 2019 Du er avhengig av en GPS som støtter både minnekorttypen du har og kartformatet, så det er veldig lurt om du oppgir hva dette er... 1 Siter
Dortase Skrevet 3. desember 2019 Skrevet 3. desember 2019 Hei sherpa GPS training på YouTube. laget nettopp noen innslag om hva som er bra nå. tester selv ut en Garmin 66ST, modellen er ca 1 år gammel og firmware er ikke helt moden enda. Så den krasjer endel for meg. men det blir stadig bedre med firmware oppdateringer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.