Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Jeg lurer på om det er noen her som kan gi meg noen informasjon om sikrikngsrutiner ved brevandring? det er til skolebruk, og jeg har ikke tenkt til å gå på bre uten fører :lol:

Om det er grunnleggende eller viderekommen info så er jeg takknemlig for det jeg får :lol:

Annonse
Skrevet
Hei...

Jeg lurer på om det er noen her som kan gi meg noen informasjon om sikrikngsrutiner ved brevandring? det er til skolebruk, og jeg har ikke tenkt til å gå på bre uten fører :)

Om det er grunnleggende eller viderekommen info så er jeg takknemlig for det jeg får :D

En god start kan være breboka, den inneholder det mest om bre og det å bevege sseg på bre, både i blåisen og over snedekte flater.

http://www.turistforeningen.no/article.php?ar_id=6180&fo_id=3197

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.