maggan89 Skrevet 3. november 2019 Skrevet 3. november 2019 (endret) Hei. Jeg lurer litt på hva dere anbefaler av underquilt? Har sett på flere men aner ikke hvilken kvalitet det er. Tenker makspris på 3000 og ønsker at den har en komfort på - 15. Endret 3. november 2019 av maggan89 Siter
Humbug Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 Jeg har dyner fra Hammockgear og Loco Libre. Begge leverer utmerket kvalitet, men Loco Libre brukte _veldig_ lang tid på å levere. Hvis du liker 3/4-lengdere og er i rimelig avstand til Oslo har jeg en HG Econ Phoenix 0 (-17c) til salgs for 2000,- Siter
maggan89 Skrevet 4. november 2019 Forfatter Skrevet 4. november 2019 6 timer siden, Humbug skrev: Jeg har dyner fra Hammockgear og Loco Libre. Begge leverer utmerket kvalitet, men Loco Libre brukte _veldig_ lang tid på å levere. Hvis du liker 3/4-lengdere og er i rimelig avstand til Oslo har jeg en HG Econ Phoenix 0 (-17c) til salgs for 2000,- Takk for svar skal sjekke det ut Siter
kevinslotten Skrevet 13. desember 2019 Skrevet 13. desember 2019 Eg bruker warbonnet wooki og yeti. Ingen fikkling med wooki. Så kan sterk anbefales. Siter
frankdrebin Skrevet 23. desember 2019 Skrevet 23. desember 2019 Simply light designs sin trail winder. Jared syr ting på umenneskelig rask tid. Du velger selv farger og stoff og produktene er top notch. Foret han bruker er syntetisk, men for mitt klima (Sunnmøre) så er fukt gitt, så jeg foretrekker syntetisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.