Populært innlegg Pinealforest Skrevet 30. oktober 2019 Populært innlegg Skrevet 30. oktober 2019 Meteorsvermen Geminidene faller på Lørdag - Søndag 14-15. Desember i år. Det betyr at jeg kan komme meg ut og faktisk se på en meteorsverm. Bor uheldigvis i en by så er ikke bare å gå ut på en tirsdagskveld og se på stjernene, ser jo ikke annet enn gatelys. Månen er nesten full på den datoen som er litt kjipt, men med litt flaks med været så er det mulig å få med seg noe stjerneskudd. Vil bare minne om denne tilfelle det er noen som liker sånt ! 😊 https://www.timeanddate.no/astronomi/meteor/geminidene 11 Siter
TomWithoutVom Skrevet 30. oktober 2019 Skrevet 30. oktober 2019 Hvem liker ikke sånt? ;-D Takk for tipset! Siter
TomWithoutVom Skrevet 12. desember 2019 Skrevet 12. desember 2019 Bumper dette gode tipset fra Pinealforest 2 Siter
Pinealforest Skrevet 12. desember 2019 Forfatter Skrevet 12. desember 2019 TomWithoutVom skrev (På 12.12.2019 den 11.24): Bumper dette gode tipset fra Pinealforest Ekspander Gledet meg til kunne se noen stjerneskudd. Men, været er pill råttent her i Drammen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.