Jod-R Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 Kan jo nevne Tjukken og lillemor (tror det var det) på tv2 så det er å finnes på sumo om man skulle være interessert. Det er Cecilie Skog som drar ut han Truls Svendsen på tur. Første sesong så er det å gå over Grønland på ski og andre sesong så er det å klatre fjell i sør amerika. Det er litt artig å se på og siden den ene ikke akkurat er en villmarksmann så synes jeg det er gøy å se hva man kan klare med kanskje ikke de beste start forholdene. Siter
+sofasliter Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 Marius Engelsen skrev (På 28.10.2019 den 15.54): Linken virker ikke her Ekspander Fungerer fint hjemme. Forsøker du fra jobb? Mulig at dette ikke er en helt offisiell side å dele videoen på... Siter
+Marius Engelsen Skrevet 28. oktober 2019 Pålogget Skrevet 28. oktober 2019 sofasliter skrev (På 28.10.2019 den 16.32): Fungerer fint hjemme. Forsøker du fra jobb? Mulig at dette ikke er en helt offisiell side å dele videoen på... Ekspander iOs, smarttelefon. Den vil vel jeg skal installere en app sikkert... 1 Siter
+zimwalker Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) akselsen skrev (På 28.10.2019 den 10.34): Du virker som en positiv fyr. Må være lov å like forskjellige ting uten at noen skal skape kvalme.. Ekspander Den kommentaren forstår jeg ikke. Etter det jeg kan se ga Kristian J. Vabø bare uttrykk for sin vurdering av en youtube kanal som vanskelig kan skilles fra mannen bak den (så han kan ikke klandres for å "ta mannen i stedet for ballen"). Deler forøvrig vurdering, uten at jeg kan se at dette skal kunne oppfattes som å "skape kvalme". Endret 28. oktober 2019 av zimwalker 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 28. oktober 2019 Pålogget Skrevet 28. oktober 2019 Vi kjøpte ett juletre i plast for 10 år siden på ikea, fordi min kone ikke tåler ekte juletre. Plasttreet ser bra ut, vi bruker det enda, og det kostet bare 100 kr på tilbud 👍 Siter
Bendikb Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 Marius Engelsen skrev (På 28.10.2019 den 16.44): iOs, smarttelefon. Den vil vel jeg skal installere en app sikkert... Ekspander Fungerer fra PC ihvertfall, men ser den har en irriterende annonse. Jeg har filmen på dvd selv Siter
SiriTyb Skrevet 20. mars 2020 Skrevet 20. mars 2020 Kan anbefale programmet om Lemen, på nrk nett. Fantastiske naturbilder! og et fascinerende lite vesen også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.