Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å forsøke å telte i memurudalen førstkommende helg. Vurderer da muligheten for å gå toppene rundt austre memurubrean på lørdag evnt noe anne søndag... Er det noen som kjenner til en bra teltplass i området? Har også kikket litt hva angår et sodoma av elver i området og er litt spent på hvordan man bør angripe disse da jeg leser på en tidligere topic at dette kan være et problem.

Har jeg skjønt det riktig når jeg tolker det slik at det ikke er spesielt vanskelige punkter på denne turen...

Noen som har andre bedre turforslag i det aktuelle området er jeg svært takknemlig da jeg ikke har vært i dette området tidligere. Satser på å etablere camp på fredag med lange turdager lørdag og søndag.

Annonse
Skrevet

Flotte teltplasser langs stien oppover mot Surtningssue der den svinger vekk fra Muru og stigninga mot toppen begynner. Etter dette blir det vel mest brelandskap og heller dårlig med teltplasser? I forhold til elvekryssing er det vel Murua som er verst å krysse, men holder du deg øst for denne mener jeg det skal gå fint. Å krysse Murua har jeg selv prøvd uten å lykkes noe særlig... For andre turforslag se på etojm.com eller kjøp Bibelen (Norges Fjelltopper over 2000m), tror det er vanskelig å slå disse to turkildene :-) God tur og gi oss rapport!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.