Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Hytta på bandet har vel status som nødbu og er ikkje ei turisthytte i vanleg forstand. Den er open, men det er ikkje gass, primus, ved eller anna type oppvarming, madrasser, proviant eller noko som helst anna omtrent, heller ikkje utedo. Forsåvidt mogleg å overnatte der, men ein må ha med det meste. Kva slags policy turistforeningen har angåande overnatting, det veit eg ikkje. Det var iallfall ikkje noko form for protokoll eller betaling. Trur det er relativt vanleg å raste i bua og søke ly for vær og vind!

For nødstilfelle er det eit låst skap med ein del utstyr som soveposer,liggeunderlag gassovn, etc. Nøkkelen hentes ut ved å "knuse" eit glass/plastikklokk. Legg ved nokre bilde tatt for eit par år sidan

Har ikkje vore i Jotunheimen siden juli, men det er lite snø i år. Stegjern kan vera greit å ha på Skagastølsbreen, då det nok kan vera glatt. Det er ofte ei stor randsprekke når ein går av breen oppe ved Bandet. Nokre andre kan sikkert oppdatere deg meir på forholda?

post-5-133474436394_thumb.jpg

post-5-133474436408_thumb.jpg

post-5-133474436422_thumb.jpg

Skrevet

Hei

Var i Breheimen i helgen (Tverrådalskyrkja) og kjørte over Sognefjell med stopp på Turtagrø. Det hadde kommet nysnø på toppene ble det meg fortalt (i forrige uke), men den var borte nå. Flotte forhold så langt jeg kunne se!! Definitivt en del blåis på breen, - det var blåis når jeg var der i andre halvdel av juli (allerede). God tur! Mvh Knut-Willy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.