el stenso Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Ettersom det er vasnkelig å få tak i rimilig real turmat hos xxl nå lurte jeg på om det er noen som vet om det er mulig å skaffe real turmat til en rimelig pris over grensa i sverige??? er bosatt i oslo så en plass på de samme breddegradene hadde vært bra! Siter
haualand Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Et egentlig godt poeng, som jeg fikk lyst til å *bumpe*.. Hvordan er det med REAL-varianter i andre land? Da tenker jeg spesielt på Sverige? Hva med Tyskland? Siter
haraldn Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 http://www.naturkompaniet.se/Naturkompaniet/Products/productlist.asp?SectionId=1796 Siter
haualand Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 De der til 39SEK var ikke så verst. 6stk for 165NOK er jo absolutt tilbud i forhold til her i Norge. Så var det porto og eventuell moms osv da.. Siter
EchoEcho Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 har en søppelsekk full med real mat. fikk den gratis Siter
asghegg Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Sitat har en søppelsekk full med real mat. fikk den gratis Du er kanskje en av de heldige som kunne håve inn mat etter at engelskmenn forlot Nord Norge. De la tilbake noe vannvittig med mat av ymse slag, det meste ble vel kastet. Siter
EchoEcho Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 nope har masse overskudd etter mange øvelser i forsvaret. engelskmennene sine rasjoner smaker ikke så godt uansett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.