Gå til innhold
  • Bli medlem

Skitur

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet hvor det er mulig å gå på ski nå i Norge? Har lyst til å ta en tur til helga. 3 dager med overnatting i lavvu. Bør ikke være lengre enn 3 timers kjøring fra Trondheim... :lol:

Annonse
Skrevet

Dette er det store temaet for tiden ja. Skal selv ta en tur syd-øst i Jotunheimen. Finnes visst renner litt i høyden med bra forhold. Hørte noen som hadde vært der i helgen.(Gått fra Bygdin)

Vennlig hilsen

Skrevet

Tror du kan trygt droppe Rondane. Jeg var der i helgen og hadde tatt med skiene. Bare tull foreløpig.

Det er akkurat nok snø på den høyeste delen av Valdresflya til å bruke gamle ski, men jeg tror ikke du bør satse på at det er like bra ellers i Jotunheimen. Jeg kjørte over Valdresflya søndag kl 18 og selv om det så OK ut langs veien, var det lite interessant på fjellsidene høyere opp.

Skrevet

Jepp, jeg leste turrapporten. Som du skjønner var jeg der noen timer etter dere. Det var -10 ute og blåste ganske mye. Jeg ble i bilen :wink: , og derfra så det ikke spesielt fristende ut på ski oppover Rasletind. Skal man på en 3 dagers tur blir valgmulighetene nokså få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.