Magávi Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 52 minutter siden, Fomle skrev: Egentlig er vel alle glidelåser sånn?🤔I allfall var de det "før i tida". Da var det en bitteliten splint som låste glideren når hempa lå helt ned. Wow, tenk at jeg har gått hele livet uten å oppdage det🤣 Testa det på jakka mi her jeg sitter, og du har helt rett! 1 Siter
Fomle Skrevet 27. oktober 2019 Skrevet 27. oktober 2019 Nå også testet utendørs. Fornøyd. Den satt godt på under hele turen. Ikke like god støtte som vanlige BH'er, men helt greit. Holdt meg varm hele turen. Av naturlige grunner så byttet jeg jo da jeg kom hjem igjen så jeg fikk ikke sjekket hvor varm den er når den er fuktig og man sitter i ro, men alt i alt er jeg fornøyd. (Og glidelåsen var enklere å håndtere denne gangen. ) 2 Siter
Gittiamo Skrevet 30. oktober 2019 Skrevet 30. oktober 2019 Da venter jeg på en NP zip-bra. Spent på den pga størrelse. Siter
eskhyo Skrevet 30. oktober 2019 Skrevet 30. oktober 2019 Samboer er veldig fornøyd med denne fra Brynje: https://www.hektapatur.no/dame/undertoy/truser-og-bh/brynje-lady-wool-sports-top?att=QmxhY2sgKCMyQzI5MkUpfFhT 1 Siter
Gittiamo Skrevet 18. november 2019 Skrevet 18. november 2019 Testa Northern Playground sin nå. Funker helt fint. Lett å ta av og på. Ikke den med mest hold men mye bedre enn Cubus ol sine. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.